söndag 24 januari 2010

Söndag.

Vad händer här då.

Inte mycket, ett evigt grinande tycker jag det är dock. vet inte vad det är med Lillfisen, han ska bara bäras HELA DAGARNA! Jag blir tokig. skrik skrik skrik. HUGA. Han vart så efter de här 2 dagarna han har haft med feber. Hoppas verkligen det blir bättre i veckan nu !

Annars idag ska vi åka på kalas, Lillemor fyller år. Blir säkert nån supergod mat & tårta på det! MUMMA!

Fisen sover nu en stund & jag borde passa på & tvätta den där enorma tvätthögen som brorsan kom med igår! Fy va jag skämmer bort han! Men vi ska bli bjudna på middag som tack  Har man en kock till bror så har man!!

Vi såg på The Hangover igår. Den var grymt kul! hahaha Fast jag vart tokig på dem när de höll på med den stackars bebisen!! HUA!

Se den, ni lär få er ett gott skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar