fredag 9 januari 2009

Pink.

Idag känner jag mig rosa-Pink, känner mig bättre åxå inte lika ont osv. Är dock grymt sugen på att börja sola igen,
så man blir lite brun men exakt HUR ska man göra då??
Kan man ta med sig barnvagnen in i solarierummet? Eller får han strålning på sig då?? Någon som vet?

För den enda tiden jag kan gå & sola är ju på Förmiddagen vid 10 tiden då han sover sin lååånga stund....

yepp yepp, annars får jag väl stå ut med att vara blek ett tag till.. BLÖ!

Hade tänkt & gå ut på promenix, samma runda varje dag vid 10 tiden,
men nu helt plötsligt somnade ju lillen & jag tänker då INTE väcka han för att klä på han, nej nej
nu får han sova när han väl somnat.

 

Får väl strunta i promenaden idag!? Eller gå later... men han sover ju inget mer idag... Jaha. Nehe.

Bilder kommer sen för bloggen retas me mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar