torsdag 5 maj 2011

Fredag all over again!

Ännu en vecka lider mot sitt slut & det vankas helg, en helg späckad med att karln ska jobba över & Tristan börjar sin fotbollsträning! Denna helg kommer gå i superspeed tror jag minsann! Nästa helg ska jag iväg på kurs igen! MEN jag kom på att mello är ju DÅ! WTF mellofan som man är vart man ju lite putt! Finns ju inte direkt några tv apparater på en waldorfkurs :-) Men finaste Agnus ska komma & hämta mig med bilen sen sover jag hos henne tills på söndagen ! Woohooo!!! Du är bäst agnus, du räddade min helg! HAHA! Det kommer bli superkul, hinner vi umgås lite mer än bara en fika på stan åxå!

Imorgon blir det en tripp till solariet iaf! Var ju nästan 2 veckor sen nu... Huga! Blekfis numro 1 det är jag!! Inte direkt så man får någon sol utomhus direkt, regn & snö har vi här i MAJ MÅNAD! Helt sinnes!


Dessa urtjusiga waldorfdockor har jag gjort alldeles själv! Med lite hjälp utav duktiga Biggan såklart! :-) Visst är dem underbara!









Hoppas er fredag blir grejt!

1 kommentar:

  1. Och jag får någon att diskutera mello med, Hannes brukar bara vara måttligt intresserad... haha! :D
    SNYGGA dockor, jag tror Bagitta gjort mest, elleeer...?? ;)
    Ses om en vecka, MELLO!! :D

    SvaraRadera