torsdag 16 juni 2011

And counting down!

2 veckor kvar till semestern, jag längtar så otroligt mycket! Vill träffa min syster & hennes filur i magen NU!!
Imorgon bär det av på kurs till stockholm igen! Ska bli kul faktiskt, dock är jag iväg i en hel vecka, mindre kul. men med The Crew så kommer dagarna gå fort tror jag! Vi håller tummarna för fint väder iaf! Det som är mest trist är att finaste Agnus inte har tid för en bondtölp som mig för hon ska jöbbe påå the fancy bank! haha!
Sommarens hetta är som spårlöst försvunnen men hoppas den dyker upp lagom tills semestern då! Efter semestern börjar en stor utmaning för mig, ska bli kul, men lite nervös är jag! :-)

Vad mer? Jo Tristan har haft skolasvslutning, så nu har han sommarlov, ifrån skolan då:-) Efter sommaren börjar han 1a klass! helt otroligt! Är min lilla prins så stor???






Min stora 7 åring!!

1 kommentar:

  1. Hallååå varför kommer du till stan just de dagarna i hela mitt liv såhär långt, som jag är som mest upptagen, så vi inte kan ses! Av alla dagar jag har levat.. typ ööh.. 23x365 (plockar fram miniräknaren) 8395 dagar hade du o välja på, och så kommer du nu! Mina värsta dagar någonsin! Jag är inte gjord för sånt här Fia, jag behöver en dos lugnt och härligt Waldorf-lunk.. Får ont i magen och hjärtat och kan inte sova när jag stressar såhär.. huuu!
    Var är nni i midsommar, Linköping va?? Vi kommer ner, så om du vill ses en sväng på lördan eller sönda fm så vetu att jag är på! :D Hoppas du har kul ute i skogen! :D Miss you!

    SvaraRadera