söndag 3 juli 2011

Mix it!

Jag & Karln ligger i söffan & kikar på Live from Ullevi, Big four. Ja vad ska man säga de första banden är nog mest tidsfördriv tills de riktiga gubbarna kommer på scen, Metallica!

Tänk nu har jag semester! Gud så gött! Om en vecka blire High Chaparall & skåneland, där stannar vi i ca en vecka hos systra! Efter det blir det hem & tvätta ett par dagar sedan blir det riktning ORSA lååångt upp. ska bli very nice, L & R har hyrt stuga, en jättemysig! Med bastu o stuff! Blir ett par dagar där uppe, Så nu håller vi tummarna för att värmen kommer lagom tills vi ska iväg, då blir vi glada!! :-)

Jag längtar efter min ifååån som äntligen är färdigbesiktad & domen vart att jag får en ny på GARANTIN! LYCKA!! :-PP Den lär dyka upp senast onsdag iaf :-)
Bilen var åxå på besiktning häromdagen, det gick mindre bra där... Spansk flagg.. så Tommy fick ringa bärgningsbilen som fick köra den till verkstaden där den nu står & väntar på delar, senast Torsdag är han färdig. Det var ju mindre kul! Men Roffan är snäll han så vi får låna hans skrammel Kia sålänge :-) Allting löser sig ......... Men hädanefter heter vår bil " röda faran" haha!! Såååå less på den där nu, har fan lagt ut hur mycket pengar som helst på den nu! Vill ha en ny! Tack nån snäll som kan ge mig en?

Hoppas ni allihopa får en härlig sommar med mycket sol & bad!
Tudelooooooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar