onsdag 10 augusti 2011

Tandläkaren * CHECK !!!

Skapligt nervös man var igår då, hade tid hos tandläkaren där jag inte satt min fot på 10 år! Hugaligen. Men dte gick BRA! Fick en jättehärlig tandläkare & det gick fort & smärtfritt denna gång, jag hade sååååå fina tänder & endast 1 pytteliiitet hål, helt ok :-) Ska dit om 1 mån igen & laga , då lär det göra ondare dock:///
Men idag är jag iaf såhär glad & nöjd över mig själv
HAHA!


Hösten är på ingång , värmen är helt väck & kalla vindar är här för att stanna! På med uggsen & kofterna igen! Härligt, jag älskar hösten precis lika mycket som sommaren helst skulle de 2 årstiderna få dela hela året våren & vintern kan vi ta bort!


Mitt i veckan har vi  åxå & jag bara älskar mitt nya schema!! Slutar 14 på ons det är riktigt nice, både för mig & fisen :-)

PS: Nästa gång jag skriver här tror jAG MINsann att jag är 1 år äldre... Huuuuu ////****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar