torsdag 10 maj 2012

Fresh.

Idag vabbar jag. Fisen är snoris. Som vanligt när jag inte jobbar sätter rastlösheten igång! Jag är ju rätt less på vår gamla divan soffa, den är så klumpig & dan! Så jag kolla först blocket efter en ny 3 sits, men vafan tänkte jag sen jag svidar om min gamla istället!
Sagt & gjort jag öppna upp tyget på divansidan/ sittsidan & vad finner jag 2 st delar! woohooo så det var ju bara att plocka bort ena divanskumgummigrejjen så va det bara sittdynan kvar! Tyget knöggla jag under , det syns knappt & tadaaaaaaaaaaa! (vi har ju en sån divangrej som går att plocka bort eftersom man kan byta sida på den)
Visst vart det grejt! :)



Beställde nya gardiner & en ny matta idag åxå, hade fått hem en rabattcheck så mattan fick jag för halva priset, Lycka!




Ska måla om vardagsrumsbordet det ska bli vitt med en svart schablon blomma på, blir nog bra när det är klart! :)

Till mat idag blir det kycklinggryta med jordnötssmak:) Både jordnötter & jordnötssmör i! Mumma! Ikväll blir det en tur i spåret igen, hejja! Jag & tommy har köpt oss varsina nya löparskor åxå, det sägs att det ska vara som att flyga fram på moln med dessa på, det återstår att se!

Tommys

Mina snyggingar! 

Vad gör ni en regnig dag som denna ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar