torsdag 3 december 2009

Uppdaterar mig själv.......

Ja lite snåltid har jag sisåhär innan jag ska bege mig till jobbet. men först skulle vi visst svänga förbi maxi & handla lite.

Annars? ptjaaa veckan har flutit på bra, härligt o vara tillbaka på jobbet!! Det går kanon för Tommy & vara hemma, lite dålig på det här med att plocka in /ur disk plocka upp diverse saker från golv osv men men det kommer väl det med!

Igår var vi på lite "fest" med jobbet & då hade vi sånt där julklappsspel(så zanna nu vet jag hur man spelar det, come on du bare!!) Haha!! Jag vann nog mest utav alla det var kul för en gångs skull! haha.

I helgen hoppas jag på att få kunna komma ut & hälsa på vännen Essa, saknar dig/er.

Nu måste jag leta reda på mina sockar & tjocktröjan.

Vad händer i helgen för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar