torsdag 26 november 2009

Sista dagen.

Japp Hejdå bloggen eller!?

Så var det sista dagen för mig & gå runt hemma. HUr ska detta gå? Vart ska det sluta? Hahaha. Kommer karln klara av att ta hand om både barn & hem? ja det är frågan vi får se nästa helg hur det ser ut på den fronten

Lite smådrygt med hans jobb om vilka veckor han får lön för osv, men det ska väl ordna upp sig, hoppas det inte blir mer krångel med härliga underbara FK nu bara för det pallar jag inte & absolut inte karln, han har redan klena nerver

Så ni får se fram emot mitt numera "helgbloggande" & hålla tummarna för att karln laddar batterierna i kameran & förevigar sin "pappaledighet" ......

Jag längtar fortfarande efter Julen, snön & min syster.....

I helgen ska vi julpynta, granen ska upp osv. så himla underbart!

Vad pysslar ni med i advent?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar