torsdag 5 november 2009

snö & tankar.

Japp nu snöar det, skapligt! Nästan så man kan sätta ordet snöstorm på det! Kul för barnen & få leka ute i det

Annars, jag tar det lugnt idag. Känner mig liiiiite bättre idag , peppar peppar. Men inga större ommöbleringar eller så idag blir dte iaf

Har suttit och Lyssnat igenom HELADenna där Teresa Forcades berättar om svininfluensan, och denna kvinna vet verkligen vad hon pratar om! Jag skulle då ALDRIG kunna spruta in något i min kropp som sedan gör att jag blir förlamad eller att det gör mina barn handikappade osv. Aldrig , jag skulle inte förlåta mig själv.

Common sense folk. Snälla.

Ibland kan jag nästan bli arg på folk som säger Självklart ska jag ta den. men vafan det är ju upp till dem, jag vill ingen något ont, och hoppas att de klarar sig ifrån några obehagliga men från vaccinet!

Jag längtar tills på fredag så man kan ha fredagsmys med dipp chips & gooodis. Så sabla sötsugen asså!!

Vad pysslar ni med i snöstormen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar