tisdag 10 november 2009

BC (Before christmas som Tommy säger. hahahaha)

Ja igårkväll så packade jag ner fisen i vagnen & den andra brevid vagnen sen begav vi oss ut i mörkret till skolan, där Tristan ska börja nästa år!! Creeepy min unge ska börja SKOLAN!

Det verkar vara en bra skola med härliga lärare så det blir nog bra dte där med, japp japp. Nu väntar jag på att karln ska vakna & göra me some kaffe. han jobbar ju kväll denna vecka så han får sova liiite längre än usual HA!

Caspians födelsedag närmar sig med stormsteg, snälla barn sluta väx så förbaskat!

Sedan är det 1a advent, oh my god. vi måste kolla så att alla lampor & allt fungerar, checka läget på vadsom behövs köpas nytt and so on and on and on.......

på Fredag ska jag jobba litegranna, o då måste jag verkligen ringa de där samtalen!! Huuuuuu

Vad har ni för planer såhär innan jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar