söndag 8 november 2009

Söndag & fars dag

Firar ni sånt? Det gör inte vi, men vi skulle visst iväg till svärföräldrarna på en fika later, fika är ju aldrig fel

Trött är man idag det vart inte så sent igår eller jo sent för mig var det ju men 22.00 någonstans kom jag hem & alla mina pojkar sov så sött så Det var trevligt igår, men jag är väääldigt trött. Vi lagade 4 st pajer 2 st köttfärspajer & 1 feta, spenat paj & en Viltskav?med kantareller o ost på alla såklart. Det var mumsigt!

Sitter & kollar "ikapp" på Körslaget, missade ju det igår. HA! Men det var väl OK denna gång, bra att Pontare åkte för jag diggar inte honom alls! & har aldrig gjort.......

Karln jobbar kväll denna vecka, det är aseeeegt. Men men han är ju ledig fredagar då, o det är ju rätt soft.

Men nu är jag JÄVLIGT less på halsskiten asså. & Ögonskiten nu får det baske mig ta & försvinna! Jag tvättar & städar bort alla bakterier men ändå så fortsätter skiten bara.  BLÖÖÖÖÖÖÖ.

På Fredag ska jag jobba igen, Fredag den 13 låter ju lovande  

Ska även ta kontakt med småttingarnas parentss jag ska ha hand om och fixa till ett inskolningsmöte, känns liiite stressigt snart är det ju dags!!

Vad pysslar ni med en dag som denna?

(Kort från kvällen dyker upp later)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar