lördag 14 november 2009

Jul

Ja snart är den här! men FÖRST Fisens 1 årsdag!! 1 vecka kvar nu. Helt otroligt!

Idag har jag städat & fixat gärnet här hemma, för jag var ju & jobba igår hela dagen & när jag kom hem så såg det ut som.. jaaa ni förstår va? Hahaha. Karln var helt slut barna hade kört med han sa han. Jajojustdet.

Jag somnade till idol igår. Fan. det enda program som jag ser på & så somnar jag!! Vafan! Ha! Men tur man kan se det på www.tv4.se/play

Som vanligt så var erik klart bäst,jag gillar inte den där tove el va hon heter, hon ser ut att gå på nånting skumt & sånt dissar vi. HA!

Annars idag? Kycklingfile som är marinerad med potatiskroketter & bea sås. mm det ska jag väl börja dona med straxt...

kanske en sväng ut till fader?

Julen är ju som sagt på intågande & jag begav mig ut till förrådet & hämtade in alla julsakerna, det som behövs inhandlas nytt iår är diverse ljusstakar i barnens rum & kök. Lite lampor till granen & såklart en GRAN! vi har haft en vit men den är för liten nu tycker jag så iår ska vi köpa en stooor men vilken färg? grön eller kanske svart? Tristan vill ha en ROSA! ALDRIG hahaha

Hur firar ni er jul?

Hos oss kommer tomten efter kalle, såklart! Innan det är det ju julmiddag. & iår hoppas jag att vi kommer ha ett vegetariskt julbord på jobbet iår igen. det är ju bara så GOTT!

Chill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar