tisdag 23 mars 2010

Snörvel & Hosta.

Idag är jag hemma med barnen och myser. Caspian vart helskruttig inatt, tokhög feber & bara låg o skaka

Hostar & Snorar gör han åxå. Min stackars lilla plutt, man känner sig så hjälplös på nåt sätt vad ska man göra? Jag skulle kunna ta all hans smärta bara han slippert! Ingen mat vill han ha heller knappt ens vatten... tur man ammar fortfarande så han får i sig nånting iaf!

Nu ska jag byta megabajsblöja numro 2 idag, för bajsar gör han som aldrig förr!

Sådärja

.I bakgrunden spelas Blixten Mcqueen att barnen aldrig tröttnar på den filmen? Tycker era barn åxå om den?

Jag försöker övetala karln via sms att vi kanske kan unna oss pizza ikväller!

Yummie! Vad ska ni äta ikväll? Jag hade planerat chicken curry gryta med lök & svamp men känner mig inte så himla pepp påt.. Maybe tomorrow?

Den nya datorn har ju adobe, jag tycker dte är kul att sitta o trixa med det, har ni nåt tips på vad man kan göra däri?

Jag kan dock inte ladda upp bilder på den här datorn, jag fattar inte vad det är för fel?? Måste ju vara nåt program som fattas... Någon smart?

Men vafan nu gick det ju? WEIRD?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar