fredag 7 maj 2010

Äppelträdet blommar.

Fast det känns som om det vore höst!

Igår satte vi i henne Shanti, flyter gör hon. Bra det. Om 1 vecka eller 2 blir det premiärtur.

Helgen bjuder på diverse äventyr, storhandling, klippa gräsmattan, fiskedate Hemma hos de bästa, Fotbollsmatch för min bror, kalas för min andre bror and so on and on... Hur ska vi hinna?

Annars, ptjaaa jag har varit lite dålig i veckan så jag stannade hemma från jobbet tis & ons. Kände mig inge rolig alls, tror det var en släng magkatarr, jävligt var det iaf för jag kunde knappt röra på mig utan att det högg till i magen!

Jag sänder en tanke till min kära syster som åxå ligger hemma & är skitdålig. Hoppas du får svar på proverna & att det "bara" är en infektion.

Fredagsköppen är intagen = Gooood morning Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar