onsdag 7 juli 2010

Här sitter jag.

Vi var uppe tidigt idag, caspian skulle få sin påssjuke vaccin & efetrsom jag anser att vårt "förra" bvc ställe är det bästa så valde vi o behålla det, så då får vi åka buss en bit för att komma dit! Därav den tidiga uppgången Väl där. caspian var jätteduktig skrek knappt, jag satte han påå vågen & tadaaaaaaa snart är han uppe på 10 kg strecket! woohoo stadiga 9,8 kg väder han nu

Efter det traskade vi vidare bort emot en ny vattenlekpark & där busade ungarna loss, helst den stora diggat rejält!

HAHA!

Caspian satt mest & åt sina russin

The regular.

Russinmums.

Man kan ju NÄSTAN tro att det var tommy som tog denna bild  HAHA!

Titta!!

woohoooo!

Senare så strosade vi genom city & köpte massa goda fikabullar till fikat senare  En glass han slinka ner med! Väl hemma så smaskade vi bullar & lite annorlunda läsk, Tristan hade köpt nån man blir blå om tungan av, jag köote coca cola cherry & FYYYY va ÄCKLIG  den var!!! BLÄÄÄ det sköljdes snabbt ner med dagens 1a kaffeköpp!

Tristans bulle, med farmors slemhosta

Min goding.

Nu sitter jag här en stund & knapprar på tangenterna medans den minsta leker fridfullt med sina blixten bilar! Den store ungen stack visst med grannflickan till VALLA , skönt för han & hitta på nåt utan mammsen ibland

Metrobloggen har blivit såååå träligt med o ladda upp bilder, jag måste först omformatera dem i nåt bildprogram, känns så jävla trist asså!

Caspian vägrar släppa dne där röda batman kepsen asså han ska tom ha den inomhus! (jag hitta den i förrådet när jag leta efter nåt, det är tristans gamla han hade i samma ålder)

Min stora grabb..

Det var allt för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar