lördag 21 augusti 2010

Rix FM Festivalen.

Jag skulle dit med finaste Estridh, men tyvärr vart hon sjuker. Jag som hade peppat hela veckan vart lite butter så jag slängde i ett gäng slingor i håret tog en 20 minutare i solariet sen tog jag med mig Tristan dit istället! & det uppskattades måste jag säga!

på bussen dit var det ett TOTALT KAOS, det var säkert 3 skolklasser med NOLLOR som gick på fulla & dana, de hade både mikrofoner & visselpipor & allt sånt där. HUGA vilket jävla liv det vart! hahaha. & precis brevid mig & tristan där vi satt ställde sig värsta fulla grabben, hööhöö. Han bara din unge är riktigt söt asså jag diggar han , jag backar upp er vet du, asså jag lovar det är säkert jag BACKAR UPP ER. HAHAHAHA. sen skulle han visa Tristan massa sånt där high five & knogkrock o allt sånt. SÅDANT... Sedan när vi gick av bussen sa Tristan, mamma när jag blir en sån där nolla, då ska jag inte bli som dem! Så det kanske var en bra upplevelse trots allt

Väl där spelades det musik, både eric saAAde & OLA & martin stenmark såg vi. Vi mötte upp brorsan åxå som åkte lite karuseller med Tristan, när de sedan drog stoppade han 200 spänn i tristans ficka som vi kunde ha roligt för. Så vi spelade massa & vann 2 st nallar! Hahah för 200 spänn, värt el? HA!

Vid 22.00 var vi båda 2 trötta i fossingarna så vi strosade mot bussen & somnade såfort vi kom innanför dörren! Det var en "trevlig resa" som tristan uttryckte sig.

Caspian är ute & busar.

Tristan ute & cyklar.

VI på Festivalen igår.

Erik Saaade.

Trofeerna.

Nu blire fotbollsträning!

Tjipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar