söndag 15 augusti 2010

Sjuk 28 åring.

Så Fredagen vaknade man upp med värsta förkylningen, men det var bara & stoppa papper i näsan & sätta igång, dagen bestod utav storstäd & bullbak. Man fyllde ju hela 28 år igår. Så en del kalas har hunnits med, dock korta sådana pga min förkylning. Huvudet känns som om det ska explodera närsom. Jag hoppas jag är pigg & alert tills imorgon, då det är både en ny inskolning på G & lång dag på jobbet! Jag fick massa fina blommor & en del pengar, så nu kan jag shoppa de där jeansen, agnes du veeeeeeeeeeeet såna som du har! 

Eftersom Agnes nu fick för sig & lämna linköping för stockholmo ett tag så kommer ju inte vi kunna ses lika ofta!, synd tycker jag. Men vi får ta en shopping dag i stockholmo nån gång när dte finns en lucka & tid! 

Nu var det finding nemo på disney channel, karln är nog den som fastna mest framför tvn, haha!

igårkväll såg vi THE JONESES, den var skitkul! Se den!

straxt blir det taco & ute regnar det, jag vill ha åska så huvudvärken kan försvinna nån gång.

Hoppas ni haft en bra helg utan förkylningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar