torsdag 16 september 2010

Nästan helg!

Woohooo Jag kom in på Waldorflärarhögskolan, fett nice! Jag ska alltså gå en 5årig deltidsutb samtidgt som jag jobbar kvar på mitt kära jobb, när jag är klar med utb är jag utbildad waldorfpedagog! Känns så himla kul att cheferna ville satsa på mig & erbjuda mig denna chans! (som ni alla vet jobbar jag ju på en waldorfförskola)

Karln är iväg & hämtar mitt jacka som jag beställt från H&M som kommit fram idag, hoppas den passar! Han ska även köpa med sig pizza hem till alla våra tomma magar här hemma!

Imorgon blir det lugna puckers med Fredagsmys i soffan, på Lördag bär det iväg hem till denna brud med pojkvän & hundar, det ska bli väldans trevligt! Skönt & få komma iväg nån gång ibland & snacka massa skiiiiiit med härliga människor! tristan ska faktiskt vara med sin far Lördag till söndag! Kors i taket!! Så Liiite BF blir det jue

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar