söndag 26 september 2010

Tröjor ala Höst/vinter.

Vi var en sväng på Ikano idag då, jag hittade denna urläckra tröja i beige & nu vill jag även ha den i grått*suktar* & som ni alla vet så får ju Gina bara in några stycken utav varje sort sen försvinner de tvärr... Så jag funderar skarpt på att dra ett varv på stan nån dag i veckan för o kolla in den gråa om jag fortfarande är sugen på den... Vad tycker ni? Eller testa deras nätshopping? Det ska ju va rätt snabb leverans har jag hört, el hur agnus?

Ett par nya benvärmare & en tubsjal fick slinka med hem åxå.

Sprang även in på Lindex & pejla läget, där hittade jag faktiskt den här & stod & höll i rätt länge men hängde sen tillbaka den... Är fortfarande velig! Kanske ni läsare kan hjälpa mig!? Va den snygg eller inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar