söndag 23 januari 2011

Ännu en helg har passerat!

Helgen har gått i superfart! HUGA!

I Fredagskväll drog jag & karln på bio, vi såg The Green Hornet i 3 D, den var helt Ok , dock inte så värst mycket 3D effekter, emn filmen var bra!

Igårkväll såg jag & karln på en film här hemma, The takers tror jag den hette, en fullspäckad actionrulle med mycket pang pang = Fia gillar

Annars har vi mest ätit massa god mat & godis :-) Ikea hann vi med en snabbis åxå, en byrå till hallen vart inhandlad!

Agnus fick hjälpa mig med & beställa en ny ps3 dosa då mitt internet vägrade låta mig göra det? Säkert nåt cookies skit som inte går med påt. Bläää men nu är den beställd & kommer nog i veckan nångång Tack agnus!

 En rosa en! Nice

Nu ska vi iväg på kalas, svärmor fyller år! Grattis Lillemor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar