söndag 2 januari 2011

Nytt år!

Första inlägget för iår då

Dagarna innan nyår gick fort & jag hann iaf med en date med finaste Agnus, vi reade tokmycket på shoppingen & avslutade det hela med en utsökt middag på Hamlet

Nyårsafton var finfin! Alla var här, syrran & Joel ifrån skåneland, båda bröderna & Caspians kusin celine, pappa & Bubblan & det var en härlig stämning med God mat (oxile med allt möjligt till!) Julklappsspelande & pokerspelande, som jag förlorade som vanligt vann simon alla cashen!

Igårkväll spelade jag, syrran, joel & karln monopol i nästan 5 timmar!! Helt sinnes, de fick ge upp tillslut & det måste vart första gången Zanna var den som åkte ut FÖRST! HA!

Här får ni en kik på vårt nyår!

Oxfilen som karln jobbat med i över ett dygn, haha!

Caspian smaskar på pepparkakan han fått ifrån sina fröknar.

Lite förrätt till gästerna.

Julklappsspel, Sebastian & Zanna

Tommy & Bubblan.

Det gick dåligt iår, tillsammans vann vi detta. HAHA!

En skitskum gran som sjöng & dansade så vi dog av skratt! HA!

Efter lite spelande vart det mat & dryck, som VANLIGT glömde jag ta kort på maten, men pappas rödbetsbiffar kom jag iaf nästan ihåg!

SKÅL! Zanna, Joel , pappsen & brorsan.

Kusinen Celine & Kidsen busar vid granen.

Celine fick en läragåbil, i BLIXTEN form. gissa vem som vart skitsur? HA! Som tur var fick Caspian låna den av henne en stund

Klätterbusen.

2 trötta pojkar.

Brorsan i väntan på fyrverkerierna!

Vi gick ut & smällde av ett par fyrverkerier i spöregnet, fort fick det gå för dyblöta vart allihopa!

Jag får tacka allihopa för en underbar kväll, & gud vad mysigt att få ha sin syster här över en hel helg! Det får vi göra om snart igen sis!

Hur har ni spenderat ert nyår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar