lördag 25 december 2010

Julafton.

Julaftonsmorgonen var spännande tyckte barnen, under granen hade Tomten lämnat massa med paket!! Han hade även ätit upp pepparkakorna som Tristan ställt fram till han

Julgranen med alla dess klappar, en Lucifer fick vi visst åxå med på bild!

Barnen fick massa fint, rorri racerbana, cd spelare, legolastbil & massa massa mer........... Jag fick parfym & Jay´s nya skiva utav mannen min

 

Kolla in minen(han har önskat sig den i typ 3 år )

 

Julfrukost.

 

Rorri racerbana.

 

Badkritor.

 

Tristan i idoltröjan , kiss såklart!

 

Klockan 13 vankades det julbord hemma hos svärföräldrarna, efter god mat & magen mätt var det dags för det hederliga Kalle anka! Efter det kom tomten såklart! (fast det är bara en nisse säger Tristan för tomten hade inte tid så han skickade en nisse istället som var vääääääääääääldigt lik Tommy, tex hade han likadana skor & röst, det ni!!

Jultårtan

Kusinerna.

Santa!

Alla 3 kidsen fick varsin snowracer!

resterande eftermniddag & kväll busade ungarna och efter julkalendern åkte vi hem & nästan stupade i säng allihopa!

Idag firade vi jul igen hemma hos min mamma, god mat & mycket guitar hero spelande vart det, sviiiiiinkul!!! Jag rockade fett kan man ju lugnt säga!

En väldigt liiiiiiiiiiiiten tomte kom det!


Lillebrorsan hade fått en jävligt skumt spel, som hette nåt med Bäääääääääjblade el nåt fy fan det var 2 ringar som man skulle krocka med??? nää fy inte värt o slänga pengar på asså! men han tyckte visst dte var svinkul!??

Mina 2 bröder i sina fina tröjor de fick utav oss!



Nu är vi hemma & äter godis & kikar på bompa, såklart! Jag har precis ägnat en 20 minutare på crossen så nu kan jag med gott samvete ägna mig åt godispåsen!

Hoppas ni haft en härlig jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar