torsdag 23 december 2010

I väntan på Tomten..........

Det allra sista inför julafton är inhandlat. Ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto, hoppas vi båda kan hålla oss vakna denna gång, förra året somnade vi, haha!

Jag provade ett par byxor som jag inte använt på ett tag(de har legat längst in i garderoben pga att jag vart lite för stor om midjan för dem) men fatta att de PASSA! jag måste typ gått ner minst 5 kg för o kunna komma i dem, hejja! & då har jag inte gjort alls mycket för att det ska hända, weird! Men bara för att jag sa det så kommer jag väl gå upp de där nu te julhelgen  men men jag är faktiskt väldigt nöjd med mig sj & min kropp så ett par kg hit eller dit är ingen skillnad

På måndag bär det av in till stan för o sätta sprätt på en jävla massa pengar med finaste Agnus!! Ska bli väldans trevlans! Men jag åker nog in utan kids tror jag minsann... Det lär väl vara skapligt mycket folk kan jag tro!

Nu har man ledigt i nästan 3 veckor det är very nice!

Ska ni göra NÅT spec under ert jullov?

GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar