söndag 5 december 2010

En helt underbar Stockholmshelg!

Då var jag & Tristan hemma från stockholm, där alla människor SPRINGER & stressar överallt. Det har varit helt underbart, vi har spelat massa spel & jag har lärt mig SKITGUBBE, så nu ska jag utklassa Tommy! Mohahaha!

Vi var på junibacken, det var lövely, sagotåget var det bästa, astrid lindgren berättade en saga som ledde oss genom nästan alla hennes sagor. man flög igenom dem & fick se både ida i flaggstången & Skorpan som tog sin bror till landet Nangilima...

Sedan skullë vi hitta den där jävla julmarknaden i gamla stan, det var ju jävligt kul i 10 minus och snöstorm! Vi var skapligt frusna efter den dagen kan man säga. det tog nog 1 timme o hitta den & 5 min att ta sig igenom den, värdelöst! jag vart jättebesviken!

Äntligen fick agnus & jag se IDOL IRL tillsammans, haha annars sitter vi vid msn eller smsar konstant varandra varje fredag, men det var nog den bästa fredagsfinalen evver! Jay gjorde nästan metallicas låt bättre än metallica själva.. (får ja väl skit för nu?haha)

Jag saknar redan agnus men vi ses snart igen till jul hoppas jag!!

Hem fick vi åka ett sånt där urgammalt tåg som lotta på bråkmakargatan åker (när hon ska hem till sin farmor el vad det är? ) en sån där typ kupe ett litet rum man går in i där fanns det 3 sittplatser satta mot varandra , urmysigt! men den var som sagt gammal & växlarna krångla & toaletten var ur funktion, stackars de som skulle ända till malmö??? 30 min försenat kom vi iaf fram!

Nu måste jag stilla SOA abstinensen!

Tjipp.

Tristan i stockholmsslicket & hannes i bakgrunden.

Finingarna

Tristan inne på Pippis dass, i junibacken.

Vi hittade en nisse iaf!

Avslutar söndagen den 2a advent med en bild på vår fina julgran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar