lördag 24 september 2011

Tooodeloooo!

Sorry för den lama uppdateringen! Har fan ingen tid kvar i mitt liv längre känns det som, nu har jag åkt på mig den härliga höstförkylningen åxå som kommer o sitta i resterande utav detta år, snor, snor & snor!!
Det enda jag gör känns det som iaf är att jobba, hämta ungar, laga mat & se på idol eller LHC! haha! Vi åkte tom o köpte en ny 46 tummare så både jag & karln kan få se på vårt favorit program (det krockar ju oftast) :)

Idag är dte lördag & som alla andra lördagar så jobbar karln över. Så jag tog med mig kidsen ner på stan där vi shoppa loss & tog en lunch på donken.

Hittade en grym tub på gina!Kolla in färgen!

& en tröja

Jeans från cubus.

& lite te kidsen såklart! :-)

Nu blire att sätta igång med middagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar