tisdag 4 oktober 2011

So save your breath, I will not care

En sån jävla dag, är helt fuckin slut!
Jag förstår inte hur man kan vara så fuckin ego, att bara tänka på sig själv, inte ta ansvar för SITT egna barn..
Idag tog det stopp, det vart svart. Thats it. Nu är det allt eller inget som gäller. Jag hoppas verkligen att människan kommer till sans och förstår vad han har & vad han har förlorat!

Uppgivenhet
Ilska
Oförståelse

Helst av allt skulle jag vilja radera allt som har med den människan att göra, men när det finns ett barn inblandat blir det svårt, det handlar inte om mig , utan om ett barn, ett liv, som håller på att krossas!

Ge mig styrka att hålla upp glasväggen som vilken sekund som helst krossas, i tusen bitar.

And I wont listen to your shame
You ran away, youre all the same

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar