fredag 7 oktober 2011

Logopedbesök!

Idag var vi hos logopeden för första gången med Caspian. och just nu känner jag mig så jävla otillräcklig(kan man säga så?) Vi vet för det första INTE VARFÖR han inte pratar, om det BEROR PÅ hörselnedsättningen eller pga något annat?
Allt känns så, jag vet inte långt borta?
Men på Torsdag( då ska lillfisen bli nedsövd & de ska checka örona) hoppas jag att vi kan få lite klarhet i VAD DET ÄR FÖR SLAGS HÖRSELNEDSÄTTNING han har och därefter kan vi jobba vidare...

Det logopeden sa att vi ska "träna på" känns dels omöjligt & onödigt, då han inte ens varken FÖRSTÅR eller tittar på oss när vi talar med han. Känns som att vi bara står o trampar på samma ställe...

Känner mig lite down pga allt det här faktiskt! Sedan har jag ju en till son som inte alls pallar skolan, han klarar inte av att lyssna, inte o sitta still och göra en sak utan att pilla på allting annat...

what to do what to do..

Slänger mig i soffan med godisskålen på magen & inväntar idol, det är jag tamefan värd!

1 kommentar:

  1. Ja det är du värd! Kom ihåg att barnen fick dig som mamma för du är den som är stark nog att klara av både en pojk som vill pilla på allt och en som måste sövas - samtidigt. Tur de har en mamma som stöttar :) Vad är de ni ska öva med? Kramar från Stockholm

    SvaraRadera