torsdag 17 november 2011

Workout!

Efter jag slutat röka för SNART  3 veckor sedan har jag satt igång med träningen IGEN, men denna gång ska jag tametusan inte sluta upp! Ja ger mig inte, jag ska ner till de där 55 kg jag hade "från början" så jag ska alltså ner 5kg!

Har börjat med att gå spåret här hemma 2,5 km plus vägen dit, jag springer även ungefär halva spåret & siktar in mig på att tillslut kunna springa hela!
Såhär ser träningsveckan ut!

Mån - LEDIG
Tis - STAVGÅNG/JOGGING SPÅRET
Ons - CROSSEN CIRKA 20 MIN
Tor -  STAVGÅNG/JOGGING SPÅRET
Fre - LEDIG
Lör - STAVGÅNG/JOGGING SPÅRET
Sön - LÅNGPROMENAD STAVARNA

Så vad tror ni, ska jag lyckas gå ner mina överflödiga kilon?:-)

1 kommentar:

  1. Överflödiga?? Det måste ju finnas lite Fia kvar! :) Men jag hejar på endå och hoppas att jag också kommer igång snart.... Heja heja!!

    SvaraRadera