söndag 25 december 2011

Go Jul!

lHoppas att ni allihopa haft en bra jul! Vi har haft 2 st lugna och härliga dagar tsm med familj och vänner.
Nu sitter jag & svettas i soffan efter ett pass på crossen! Ingen vila ingen ro:-) haha!

Tommy & Tristan är helt inne i tvn ´, de sitter & spelar på wiiet det nya zelda spelet Skyward Sword, verkar helt OK, dock är jag mer en plattformsspelare! :-) Jag köpte ett wii till mig själv i julklapp:-) med tillhörande spelet zumba! Shit va roligt det är, eller spel & spel det är mer träning än spel:-) roligt är det iaf! Känner att jag kommit till en low tid med träningen, är inte alls lika pepp längre då det är så jädrans mörkt ute när jag har tid att springa spåret, så oftast blir det en 30 minutare på crossen, det ger säkert precis lika mycket som ett varv i spåret men det är ju SÅ JÄKLA TRÅKIGT! jag längtar till sommaren & ljusa sommarkvällar/morgnar!

Imorgon blir det mellandagsrea på stora stada med finaste agnes!! Ska bli kul, vi är så sjukt bra på att fynda på rean!! :-) Kul att få hänga med finaste ochså såklart!:)

Återkopplar resten utav julen med kort :-)

Granen 2011

Tristan & klapparna


Me having fun


Caspian in fokus


Spanar in the santa ?


Hooo Hoooo


Juleklappsutdelning

Klappar ifrån Farmor Lillemor till kidsen!



Hemma hos mormor, där fanns det en tomte istället för bockar under granen & han såg ut att vilja bli skjutsad i vagnen:-)


Juldagen 2011, vart är snöfan?


Gift från mamma


Nu blire indiana jones! Gnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar