onsdag 7 december 2011

Moster, innebandy & trdje advent !

Tredje Advent stundar & jag har blivit moster till finaste Theo!
Välkommen Theo 2011-12-01

Hoppas vi ses snart guldgossen min!

Sjuk har jag gått och blivit helt slut är jag, ni vet när man är så dålig att man knappt orkar gå till köket utan att man toksvettas! usch! Hoppas det går över fort för sjuk har jag inte tid att vara! :( och sen blir ju träningen lidande tyvär och ni anar inte hur dåligt jag mår över det!! FYYYY!!

Tristan har ju börjat spela innebandy nu åxå, shit han är helt crazy på träningarna! KUL!! annars är han ju en sån som inte är så big fan of spoooort, men bandy is the shit!

Hejsan hoppsan fallerallera! Nu tog kraften slut, jag kanske svänger förbi en sväng imorgon!
Bai.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar