tisdag 9 december 2008

Ammning.

Kan utövas typ överallt. Iaf enligt Caspian. Haha. Det var som nån berätta om en 4 barnsmamma som stekte pannkakor & amma samtidigt. Yes.

Jag har utövat konsten typ överallt nu tror jag, fast det hade jag ju redan innan ochså men det va ju 4,5 år sen så uppfräschning behövs.

Första veckan som vi får in rutinerna, nu när pappa Tommy återgår till jobbet! Känns bra.

Snart ska vi dra till fotostudion åxå & fota till tidningen, men jag ska INTE vara med nej usch nej , me so ugly. Syskonen får posa själva utan mamma! Sedan råkar vi nog gå förbi chokladboden åxå, japp japp. Fast egentligen ska jag ju inte... Usch . Meeen en gång är ingen gång Eller?

Nej nu måste jag fatiskt Plocka disk, Städa, Klä på mig, & en massa annat på typ 5 min innan han som aldrig sover vaknar IGEN...

Hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar