onsdag 17 december 2008

Babbel & Bubbel....

Imorgon är jag bjuden på Vegetariskt julbord på jobbet, shit så underbart Gott!!! Om de inte hade bjudit in mig så hade jag faktiskt bjudit in mig själv. haha

Igår hade Caspian sådan Diareeee så ni anar inte det var som vatten & sjukt mycket var det åxå, men enligt experten & 3 barnsmamman J så var det ingeeen fara & henne kan man lita på;-) Han är ju sig själv annars & äter bra osv. såååå.

Kameran tog slut idag så idag blir det faktiskt inga bilder. surt då. jag är Kamerakåt. Haha

Jag är sjukt sugen på pizza, undra om jag får det idag? Jag börjar ju bli tjocker snart av allt godis & skit jag trycker i mig, usch var precis samma sak förra gången jag ammade. Godis i berg. Blöööö. Nääää eller iförsig ska man ju äta världens nyttigaste julbord imorgon? Hepp hepp. haha

I Skåne hade de haft typ jordbävning igår jue! Min kära syster bor ju där men hon var väl den enda typ som inte hade känt något!! haha,  alla på hennes jobb & hennes sambo hade känt men inte hon icke, hon är ju Skum.

Jag hade iaf skitigt på mig & sprungit ner till skyddsrummet & låst ordentligt om mig. Typ.

Jooo jag har ju beställt en juleklapp till mig & tristan idag! Ett spel Lego starwars the complete saga. Mycket kul spel! hade det till x box förut men sen sålde vi ju x boxet & köpte PS3 såatte...

Nepp nepp nu ska jag dona med något. tror jag.

hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar