torsdag 11 december 2008

Julklappar......

Fy va jobbigt det är att handla julklappar, desto roligare att slå in dem senare på kvällen med ett tänt ljus som sällskap. mysigt.

(Fast egentligen ser det ut såhär, jag försöker slå in paket medans den ena ungen fortfarande är vaken fast klockan närmar sig 20.00 & han ligger & skriker i sin säng att han inte kan somna.. Den andra ungen hänger vid tutten & skriker för han vill inte ha den utan den ANDRA tutten!! fattar du trögt morsan eller? Men hur som haver så lyckas jag endå på nåt skumt sätt få ihop alla pakeeten ...tillslut... efter det är jag Helt slut så  jag stapplar in i sängen & somnar på 1 sekund med bebis forfarande hängande kvar  i tutten.)

Jag är en sån som älskar Julen, jag älskar snön, mörkret, ljusen, mystiken, maten, lugnet?...

Caspian får faktiskt inga julklappar, tror inte han bryr sig? Jo han kan få ett par nya nappar! För det är ju nåt han tycker om

Har tokstädat idag på 30 minuter. Haha bäst & passa på när fisen sover jue. Bara min garderob kvaaar.. usch mår dåligt över den... Nån som har lust o komma hit & städa?

Ni kan få en peng fört!

hAHA

Bilder då.

Sötisen snart 3 veckor.

Blekaste morsan.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar