lördag 25 april 2009

Med en kaffe i handen.........

Hör jag hur karln bakom mig innanför dörren i duschen Kräks, FY! va det är äckligt. Han har legat där inne sen 05 imorse nu. FUCK. Jävla bakisfylla, han ska inte dricka har jag sagt åt han, jag tog ju bara 5 öl, ja men det är ändå 5 öl för mycket, han tål ju inte skiten. Så nu är dagen förstörd. Typ.

Less.

Lillpluttis vakna, som vanligt, 04.30 idag med, på pricken. Helt sjukt. igår var vi på Tristan "förra" dagis får vi kallat nu & sa hejdå. Sista dagen, det var väldigt sorgligt, lilla gubben började nästan gråta där en stund. Vi hade med oss tårtor & sjöng fina sånger.

Dagen till ära var han finklädd i sin skjorta!

Igårkväll typ vid 20 tiden gick strömmen Fan & jag som var alldeles ensam hemma, eftersom karln var iväg på tattooo mässan. Fy det var riktigt trist så jag gick & la mig, klockan 20 på en fredag. Kul. Not. men rätt skönt ändå.

Idag ska vi nog ta den där premiär grillningen. Gött.

Mina pojkar, vad skulle livet vara utan er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar