onsdag 15 april 2009

vår!

Är våren här nu då el? Nu är tapertgubbarna klara & det vart så SABLA snyggt här hemma.

Nu mår jag fint. Nu väntar vi bara på luckorna men det kan ju ta upp te 10 veckor säger dem...

Tristan har lärt sig att cykla utan stödhjul- min stora kille, snart fyller han 5 år! Vart tar tiden vägen???

Min ena katt har blivit utekatt nu åxå, fy va hon trivs, som fisken i vattnet! Hon är så duktig så!! Kommer hem varje kväll klockan 18 & står & väntar vid altanen. Hon håller sig ju här i området, det bästa är det megastora trädet vid lekparken, det klättrar hon i jääämt!

Jag vill ha sommar nu & att karln ska vara ledig så vi kan pyssla & dona i trädgården & sitta på altanen på kvällen & dricka kaffe (öl?) haha Fan va gammal man är.

Nu är jag trött i ryggen.

Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar