måndag 20 april 2009

Stolt mamma.

Hujedamig va fort tiden går!

Nu äter lillfisen både gröt, puree´r & ersättning på kvällen som snart ska bytas ut mot välling Later. & vet ni!! Han äter allt!

Helt sjukt, jag blir så glad. Tristan åt ju typ inget, o gör fortfarande inte det, äter alltså. Därför blir jag så lycklig & stolt över mitt matvrak!! Hejja dubbelhakorna! haha.

Lillfisen..... Fast tutten är ju oslagbar! Förståss

Lite (ännu mera?) Vårrensning har hunnits med idag med, i både kropp & själ. Det tar på krafterna & psyket må ja säga. Fy. Men nångång om ett par år (siktar på 30 årsdagen) är det mörka dunklet som hänger över axlarna borta, det ser vi fram emot!

Annars?? ptjaaaaa bråkiga ungar har jag däruppe, jättekul för Tristan me nya polers men måste de bråka sådant jämt!!?? Jävla Lego.

Jag vill ha sommar nu. Massa bad & soliga minnen.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar