fredag 1 maj 2009

Grillning med släkt.

är det på schemat idag.

Idag är jag lite deppig &  Less på min "mamma" enligt mig så har jag ingen mamma, min mamma har aldrig funnits där/här för mig. Jag har fått klara mig själv, på egen hand jag vart utslängd ifrån mitt hem när jag var 15 år. Man kan inte räkna med min mamma. Min mamma har kallat polisen på mig & diverse andra stuff under mina tonår.

Hon har inte ens ringt & frågat hur flytten gick eller något sådant. Det var 2 mån sen vi flytta hit nu. & nu fick jag höra från min syster att hon skulle dit idag & hälsa på!(min syster bor i skåne!?) EEEHHH VA!? Dit orkar hon sitta & åka men hon orkar inte ta sig hit dit där vi bor inom samma Landskap?! Nä fy sjutton. Hon bryr sig inte ett skit om sina barnbarn heller. Tristan vet inte ens vem hans mormor är, det är fan ledsamt. Men jag har kommit fram till att min mamma är Sjuk, hon har en Sjukdom, ska man orka stanna eller ska man koppla bort? Har försökt koppla bort så sabla länge nu men kan inte släppa taget!! WTF!?

Jag ska ALDRIG, ALDRIG bli sådan mot mina barn, jag ska alltid finnas här i vått & torrt & de får mer än gärna bo hemma tills dem blir 30:):):)

Jag är glad att jag har andra vuxna omkring mig som mer än gärna agerar låtsasmormor osv.

Ville bara skriva av mig lite idag, känns lite lättare då.

Här kommer lite bilder på mina otroligt fina barn.

Stoltaste killen som kan sladda gärnet.

Busar lite.

Titta NOOOOGA han har fått massa hår!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar