tisdag 12 maj 2009

Tack Cim!

för utseendet på bloggen:-) I Like it!

Annars, jahopp Var på jobbet idag & hälsa på, kände att jag behövde uppdat. mig lite. Huga alla dessa nya kids överallt! haha.

Vi hade tänkt & gå till bibblan, men jag orkade faktiskt inte, så nu sitter tristan ute på altan & har fått låna hammare & spik & bräder. Vi får väl se vad det blir för resultat utav det hela, antingen en blodig tumme eller kanske en racer bil!?

Karln blir sen, IDAG med. Fuck, jag som är så trött, så trött. Fy Unge han måste faktiskt lära sig att det inte är morgon 04.00.

Hade fått svar på ett mail idag med & om det blir som jag hoppas så kan allting lösa sig inom en snar framtid!

Tack Linda för Peppet!

Jaha, laga mat åxå då. Förslag anyone?

saknar syrran lite idag så jag slänger upp en bild på henne, just for fun? hahaha näärå. men jag saknar att ha min syster i närheten, att hon kommer över, lånar datorn, lagar pommes i ugn & bearnesesåååås. Med ton ketchup på....... & bara är precis just som en syster ska vara...

Sis, I miss u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar