torsdag 21 maj 2009

Lång Dag.

Fasen vad denna dag varit LÅNG!? Jag vet inte men vi har hunnit göra skitmycket. Både vart på IKEA lagat mat spelat fotboll gått på promenad lagat mat IGEN gått på Promenad IGEN, helt sjukt.. Haha Men rört på oss har vi iaf gjort.

& Nu ska jag snart slå in paket, tänk snart är min Prins 5 år. Hoppas att det händer något magiskt den dagen så han blir min snälla gulliga unge igen, för just nu är han BEDRÖVLIG! han lyssnar varken på Mig eller Tommy, vi blir tokiga här hemma.

HUGA! Sol har vi haft idag iaf, det var skönt, dock ska det ju tokregna imorgon & maybe Thunder? Mysigt isåfall

Den andre lillfisen växer & knakar 6 mån nu. Tiden går fort även här....... Han är så snäll, bara äter & pratar & är så glad hela dagarna! Världens mysigaste kille, de är verkligen så olika mina 2 pojkar....

I väntan på Lunch(i bakgrunden ser ni de nya skåpsluckera åxå, ska dock byta ut till svarta handtag)

Funny Faces!

Vi är Tuffa.

Charmtrollet.

Pappa & Jag "Solar"

Thats all for know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar