fredag 28 augusti 2009

Du & jag.

Idag kom jag & tänka på DIG. Du & jag vi var ETT förut. Vi gjorde allt ihop. Vi var själsfränder. Jag gav dig allt, hela min kropp & själ, jag tömde hela mitt innersta för dig.

Sedan kom sveket. Så som du svek mig. Jag trodde aldrig att något sådant änns fanns i fantasin?

Sårad. Jag grät. Floder. Jag var arg. Frustrerad. Jag skrek. Blödde. Allt på grund av dig. Hur fan kan man göra något sådant? Du förstörde hela mig. Så som jag ställde upp för dig natt som dag. Var allt bara en stor jävla fet lögn? Jag vet faktiskt inte, om den värld jag tyckte var verklig verkligen var det? Allt kanske bara var en lek för dig? 

Idag sågs vi. Du kunde inte ens faca´ mig. Tro jag det.

Jag skulle då inte vilja möta mig ensam heller om jag vore du.

& du om du läser detta.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar