torsdag 27 augusti 2009

En lång jävla dag.

Jahapp typ den segaste dagen denna veckan?

Vaknade med stans värsta huvudvärk. Ont i alla leder jag äger & har.(Har fibro varning). Men dagen har ändå lyckats ta sig framåt & snart, snart kommer karln ÄNTLIGEN hem efter denna veckas övertid...

Det började ju dock mindre roligt.

Datastolen pajjade, hela jävla ryggfan lossnade! NEJ det betyder inte att jag är tjock. Utan det betyder att vi måste köpa en ny eftersom denna är ca 10 år gammal nu.

Internäääätet försvann på datan. Jahapp fick man tillbringa en timma till att installera avinstallera & ominstallera ett jäkla fasligt installerande var det iaf(nästan sådant att jag funderade på att köra om hela jävla skiten på datorn, hade säkert gått fortare!?)

Sedan PRECIS, JA PRECIS innan vi skulle bege oss till dagis för att lämna Tristan, ja då smiter kattfan ut! Den lilla då, som inte får vara utomhus än på ett bra tag, inte utan koppel iaf!

hoohoojajaa, men iväg kom vi.....

Därefter har dagen gått ut på att storstäda/höstrensa. Snyggt vart det. & ordning i alla skåp. Tristans rum fick sig en omskakning åxå.

I LIKE!

Men nu är jag heelt slut. Ska sätta mig framför en omgång BETAPET sedan ska jag slänga mig i soffan & invänta en välbehövlig fotmassage med en skål chilinötter på magen!

See YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar