söndag 7 februari 2010

Att gå ner i vikt.

Jag är en sån männsika som JÄMT får de där xtra kilona på magen... Jag äter endast Veg mat på dagen inget snask i veckorna(det tas på helgen) & jag kör mina sittups, men ändå så händer tamefan ingenting!

Sen så har vi "dem där "som tex min syster som kan äta ALLT utan att ens gå upp ett halvt gram . Det  tycker jag är TASKIGT!, Vem har "designat" min kropp undrar jag???

Så säger alla var nöjd med din  kropp osv, jo men  det är jag fan men just nu har man 10 kg övervikt efter caspians födsel & sluta röka skiten( kanske ska börja röka igen) ?? & den där xtra magen vill jag bli av med så jag kan få på mig mina byxor igen! huga. Nån som har ett mirakelknep?

och jag ammar ännu så inga äckliga bantningspreparat tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar