fredag 12 februari 2010

Då tar vi helg igen då!!

Fasen va gött det är med LEDIG FREDAG! Kan inte bli bättre!

Denna helg bjuds på god mat, melodifestival, Ballerians nya kladdkaka & Disney on Ice med Tristan!

Jag slänger upp lite blandad komplott bilder, en del på brorsans nya bebis Celine  En del har Tristan fotat alldeles själv (han tog ca 100 kort på 5 min idag men jag slänger inte upp alla..... )

Mina sötnosar.

Tristan lånar kameran.

Fotspår i snön på baksidan, vem kan det vara?

Ännu mera spår på vår uteplats....

Caspian kollar in Celine!

Hur söt kan man bli???

Ska äta upp bebisen

Mor & Dotter

OK nu har TRISTAN snott kameran IGEN.... Vet inte vad vi gör..

Caspian bråkar med katten(Även här har Tristan lånat kameran)

Jag antar att här har katten huggit caspian(Jag lagade mat Tristan agerade barnvakt...)

HAHA där fick jag den allt tänker han nog här..

Jag är fortfarande helt ovetandes om att Tristan har lånat kameran ..

För här står jag o lagar mat jue!!

KUL har dem iaf!

Caspian har hittat nåt under soffan...

MASSA damm, en lego gubbe, Tommys HEADSET(varför ligger det där för va va va??) haha

Dreggel nissen.

Läste bok gjorde de visst åxå.

och pillade på pappas speldosa (som han aldrig lär sig lägga tillbaka på sin plats )

Elvis fick vara med på ett hörn åxå, han är ju näääästan som en familjemedlem

Sen var maten äntligen klar!!

Va ska ni göra i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar