fredag 19 februari 2010

Fredag den 19

Jaha jag har börjar inse nu att jag blivit en sån där tråkig "helgbloggare" So sorry!

Men nu när man jobbar är man inte hemma förrens TIDIGAST 17 varje dag & det är nästan kväll då ju. Man hinner knappt ens laga mat innan det är Bollibompa borsta tänder & läsa saga dags, därefter ska man väl försöka ha "vuxentiD" här hemma betyder det att den ena sitter där nere vid spelet & jag ligger i sängen & läser bok med papper instoppade i näsan för snoret inte ska droppa ner & förstöra mina fina twilight böcker! För snorig är jag ska ni tro, inne på 3dje dagen nu & det vägrar försvinna! Tillomed mina läppar har gett upp hoppet & blivit alldeles frasiga & såriga så jag känner mig som en sån där 70 årig tant med skrumpna läppar... Blöööö

Annars? I helgen tar vi det lugnt, chillar. Klass 2 varning har jag minsann hört att det ska bli, Essa du håller igen denna helg med va?

Vi ska bege oss mot IKEA sedan såfort Tommy kommit hem! Nytt soffbord & fåtölj ska inhandlas!

Vi var ju som sagt på disney on ice förra helgen Jag & Tristan, med oss var även kusin edwin & tommys syster & självklart farmor Lillemor som vi fick biljetterna av i julklapp Det var JÄTTEBRA & uppskattades så himla mycket! En härlig blandning utav Disneyfilmer

Lite bilder därifrån kommer hääär.

Kusinen Edwin med sin mamma (Tommys syster)

Musse med flera.

Timon, Pumpa, Simba

Blubber? & Ariel

Den elaka häxan

Lilo & Stitch

Peter Pan

Den läskiga krokodilen som slukar Kapten Krok!

I bilen hem va det nån som vart glad över att vi kom hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar