lördag 19 juni 2010

Gratulerar.

Idag firade vi karln som fyllde 27 år i onsdags, nu är vi lika gamla ett par månader innan jag blir äldre än han igen  Man får ju ta & gratulera till brudparet idag med , alla förstår nog vilka jag menar. HA!

Men vad har hänt med " du får nu kyssa bruden" ?????

Syrran kom helt otippat upp på besök ifrån blåsiga skåne i onsdagskväll! Det var en mycket trevlig överraskning, så jag tog en sem dag i torsdags & fredagar är jag ju ALLTID ledig så vi har faktiskt haft en del tid tillsammans, när hon inte vart iväg på andra äventyr med alla andra hon ska hinna träffa. haha! Imorgon åker hon hem till skåneland igen , men om några veckor ska vi ju åka neråt då ses vi igen!

Lillfisen har varit störtgrinig i flera dagar nu med feber från & till, skitjobbigt när man inte vet vad det kan vara!?  Tristan han har som vanligt varit "pain in the assig" helst dessa dagar tors fre lör när jag vart ensam med ungarna & karln jobbat över en massa. så himla typiskt. Fotbollsträningen går åt helvete iaf idag, han bara blajjar iväg & håller på me massa annat trams, vägrar lyssna på tränaren & de andra barnen blir ju lessna när han förstör för dem ju! Im going crazy, jag säger snart upp mig som morsa, får man det? el iaf ta sem? haha!

GAAAAAAAAAAAAH!!

Nu blire mera bröllop på tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar