torsdag 10 juni 2010

Nu tar vi helg & hoppas på sol!

Helgen är efterlängtad må ni tro! Min axel ömmar & jag har så ont att jag nääääästan grinar, får testa pappsens rulle se om det försvinner annars får vi ta panodil. Imorgon ska jag på utvecklingssamtal på Tristans förskola, ska ju bli måttligt skoj vill jag säga, ungen har både fått hem lappar från fröken & kissat i leksaksförråd så jag kan ju bara gissa mig till att samtalet kommer bli väldigt låååååångt & trist!

Nysolad är man, hoppade in i solariet nere i centrum, efter det gick jag & hämtade ut cirkusbiljetter! Japp jag & Tristan ska på cirkus (första gången för han) på lördag! Woohoo!

Imorgon tänkte jag ta med mig ungarna och åka in till stan & kika på alla fulla studenter som åker traktorer genom stan Vi hoppas på kanonväder till helgen så vi hinner med lite båtåkande åxå!

Vad ska ni syssla med i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar