fredag 15 april 2011

Busen numro 1!

Skruttungen har under veckan fått vara lite olaglig här hemma med pappsen tror jag minsann! Dvd filmerna är spårlöst borta & en del spel, vart kan dem vara ? Hmmmm? Vi börjar leta & leta jag & pojkarna. Tristan brukar ju alltid få spela en timme eller 2 på lördagarna så han skulle sätta i sitt spel, men på nåt skumt sätt så gick inte det.. Ja men tjena inte undra på när lillskiten stoppat in 3 ST ANDRA SKIVOR DÄR I PÅ EN & SAMMA GÅNG!! Ett under att jag äns fick ut skiten! Men som sagt Fia kan! :-P



Lite vårkänslor från mitt rum på lekskolan :-)
Hoppas solen lyser på er idag, det gör den INTE här iaf! Men jag fick min ranson igår i solariet :-)

1 kommentar:

  1. Ja men en kaffe tycker jag verkligen att jag borde kunna klämma in =) Det är lite fullt i planeringen, men ja tror vi stannar en stund under måndagen och åker efter lunch någon gång, så kanske förmiddagen då? =) Eller vad gör ni under ledigheten?

    SvaraRadera