torsdag 14 april 2011

Slutet på veckan!

Då är Torsdagskvällen här, jag passade på & ta mig en välbehövlig lååååång dusch medans ungarna kika på bompa! Skönt det. Imorgon är dte fredag & den dagen kommer nog gå fort den med, sen är dte lördag då ska karln jobbe (ovanligt va?) Jennifer kanske skulle smyga förbi på en kaffe! Inte helt fel det! :-) På söndag ska jag & 2 tjejjer till, få bli makeupade & fotade utav nån fotoföretag, ska bli kul! Även om korten kommer kosta massa säkert men man behövde ju inte köpa nåt :-P En kul grejj bara! Nu kan jag ju även åxå släppa bomben! Jag ska bli MOSTER, Världens BÄSTA moster kommer jag garanterat & bli! Min syster yster ska bli mamma, helt otroligt , det kunde man inte tänka sig ni :-P Men hon & joel kommer bli sååå bra föräldrar, med lite hjälp utav bästaste mostern såklart :-D Nu är jag helt slut , ska slänga mig i soffan & bläppa på IFÅÅÅÅNEN tror jag.

1 kommentar:

  1. Så himla kul att bli moster! =) Och jag ska bli tant, bara nästan lika kul.. kommer bli en toppenhöst, det känner jag redan nu! :D

    SvaraRadera