tisdag 19 april 2011

Soligt värre!

Idag & igår glassar solen på som bara den and we like it!!!
Dock stinker det kattskit här ute nånstans men jag can not fin the source... HUGA!!!


Införskaffade mig ett solkort igår på Squashcenter 225 spänn för 10 ggr! skaplig skillnad på pris då, här nere i centrum bet jag 50 spänn per gång!! Det är ju tom mer än halva priset! haha!
Vilket KAP :-P

Påskhelgen stundar & jag håller alla mina tår & tummar för att syrran ska få ledigt från sitt jobb så hon kan komma hit & umgås med oss :-)

Ledig idag & har donat & fixat i min schnygga trädgård & hängt tvätten UTE för första gången iår :-) Lövely! Solat lite har man åxå hunnit med här ute, solen tar ju som fasen så man får ta lite mikropauser ibland så man inte bränner upp sig! & då har ju jag ändå solat i solarie ett par månader nu, så se upp ni blekfisar!


Thats all for me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar